in ,

Bentuk Kuku Serlahkan Personaliti #Lunagirls!

Sumber Gambar: https://www.instyle.com

Olla girls! Pernah tak #Lunagirls dengar orang kata hanya melihat kuku seseorang kita dah boleh tahu personaliti dan perwatakkan dia? Haa bentuk kuku korang bentuk yang macam mana? Hihi! Harini LUNARIA share tentang bentuk kuku dan personaliti disebaliknya..

BENTUK BUJUR

via GIPHY

Wah! Untuk #Lunagirls yang mempunyai bentuk kuku bujur, korang seorang pemerhati yang tajam dan korang juga mengambil berat setiap kata orang lain dengan teliti sebelum nak bagi feedback!Β Mesti ramai kawan-kawan akan bercerita masalah dan meminta pendapat dari korang!

BERSAIZ PANJANG

via GIPHY

Kalau #Lunagirls ada bentuk kuku yang panjang dan segi empat tepat bermakna korang seorang yang sentiasa gembira dan mempunyai kepandaian yang luar biasa! Wow! Dan suka belajar, bergaul dengan orang baru.. Mesti ramai peminat ni! Hehe!

SEGI EMPAT TEPAT

via GIPHY

Seorang yang suka menjadi pemimpin dan pemimpin yang sistematik! The next leader!Β Β Mungkin korang boleh jadi pemimpin negara selepas ini? Hihi!

BULAT DAN PENDEK

via GIPHY

#Lunagirls adalah seorang yang kreatif dan berbakat dalam lakonan! Selalu bersemangat dalam melakukan sesuatu kerja dan sanggup melakukan apa saja untuk melindungi orang yang tersayang.. Alahai.. Baiknya hati awak!

SEGI TIGA

via GIPHY

#Lunagirls yang ada kuku berbentuk segi tiga adalah seorang yang berdikari, tidak suka menyusahkan orang lain dan melakukan apa saja demi untuk mencapai matlamat hidup! Very independent girl!

So girls, cuba tengok kuku korang sekarang sama tak dengan personaliti dan perwatakkan? Tapi ini cuma tafsiran sahaja, semua perwatakkan kita terletak di diri kita sendiri! Bentuk kuku macam mana pun, kita kena sentiasa jadi yang terbaik okay! #Girlpower

What do you think?

3 points
Upvote Downvote

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments

0 comments

5 Tanda Phone Android Terkena Virus!

DIY Lip Balm Guna Bahan Dapur!